Dla wszystkich, którzy przyklejają swój smartfon na desce rozdzielczej lub szybie, aby skorzystać z aplikacji czy nawigacji, ponieważ ich pojazd nie ma wbudowanego systemu GPS, General Motors oferuje lepsze rozwiązanie.
Od 30 kwietnia GM udostępni nową aplikację o nazwie Maps + dla około 900 000 klientów posiadających pojazdy zakupione w ciągu ostatnich kilku lat, które mogłyby skorzystać z aktualizacji nawigacji.
Maps + obejmuje nawigację z aplikacjami, takimi jak Marketplace i osobisty asystent Alexa, aby zapewnić bardziej spójne środowisko, w którym kierowcy mają na wyciągnięcie ręki wiele połączonych usług. Mogą zaplanować swój dzień, znajdując sklepy lub miejsca docelowe, które chcą odwiedzić, uzyskać wskazówki, znać ograniczenia prędkości w dowolnym momencie podróży i inne istotne informacje, takie jak wyszukiwanie stacji benzynowych lub miejsc parkingowych, aby płynnie załatwić codzienne sprawy, tym samym słuchając ulubionego podcasta.
Odpowiedź na oczekiwania Klientów
Deborah Wahl, dyrektor ds. Marketingu GM, powiedziała na konferencji Reutera, że 62 procent klientów twierdzi, że chce zintegrowanej mapy nawigacyjnej. Zdolność do aktualizacji istniejących pojazdów tylko zwiększa ich wartość i sprawia, że nadajemy im nowe życie, mówi Wahl. Aktualizacje bezprzewodowe mogą być wykorzystywane do ulepszania pojazdu przez cały okres jego eksploatacji. A jego piękno polega na tym, że nie wymaga nowego sprzętu i można go dostosować do użytku w pojazdach z różnymi układami tablicy rozdzielczej i ekranu oraz układami elektrycznymi.
Mapy + będą dostępne dla właścicieli pojazdów marki Chevrolet, Buick, GMC i Cadillac z roku modelowego 2018. GM nie wyliczył kosztów wymaganego planu subskrypcji, ale będzie on obsługiwany przez OnStar Connected Services , połączenie danych producenta, które zasila WiFi na pokładzie 4G LTE, zdalne usługi pojazdu (zdalne uruchamianie samochodu lub monitorowanie go za pośrednictwem aplikacja na smartfony) i nie tylko. Plany OnStar Connected, które obecnie oferują funkcję nawigacji online, są obecnie dostępne w przedziale od 14,99 USD do 24,99 USD miesięcznie. Uprawnieni właściciele pojazdów zostaną powiadomieni, gdy ich pojazd będzie kwalifikował się do Map +.
Oczywiście samo korzystanie z telefonu jest bezpłatne – nie wspominając o sparowaniu go kablem z tymi pojazdami GM, które oferują integrację Apple CarPlay lub Android Auto , co umożliwia przesyłanie aplikacji nawigacyjnych, takich jak Mapy Google, Mapy Apple i Waze do Twojego ekran dotykowy pojazdu, podobnie jak natywny system pokładowy. Tak więc, jeśli musisz mieć wbudowaną nawigację, przynajmniej GM obsługuje ciągłe aktualizacje za pośrednictwem aplikacji.
Interesujące i popularne modele od GM
Inne interesujące ciekawostki od Wahl: wysokiej jakości filmy, w których zaprezentowano publicznie pickupa GMC Hummer EV z 2022 roku i pojazdy elektryczne SUV GMC Hummer EV z 2024 roku, były najczęściej oglądanymi premierami, jakie GM dokonał do tej pory. Ich sukces oznacza, że GM będzie w przyszłości nadal skupiać się na rozrywce, wprowadzając nowe pojazdy i podkreślając ich funkcje.
GM wydał około miliard dolarów mniej niż zwykle na reklamę w 2020 roku. Wahl nie powiedział, ile GM wyda w tym roku, ale powiedział, że firma planuje powrócić do poziomów wydatków sprzed pandemii, gdy świat powróci do normalności.
Lekcja wyciągnięta z pandemii: najważniejsza jest szybkość. Jeśli firma może szybko przezbroić fabrykę na produkcję wentylatorów, może szybko opracować również strategie marketingowe i kampanie reklamowe.