Stellantis organizuje rywalizację nawiązującą do „Squid Game” o przyszłość marki

Stellantis wprowadza kontrowersyjny konkurs w stylu „Squid Game” dla swoich marek

Gigant motoryzacyjny Stellantis, właściciel wielu znanych marek, postanowił w nieprzyjemny sposób rozwiązać problem spadającej sprzedaży. W obliczu trudnych czasów, firma ogłasza, że zorganizuje rywalizację między swoimi 14 markami, które będzą musiały stawić czoła niecodziennemu wyzwaniu, inspirowanemu popularnym serialem „Squid Game”.

Marki w walce o przetrwanie

Wyniki sprzedaży rozpoczęły alarmujące sygnały dla Stellantis, które musiało przyznać, że czasy są naprawdę trudne. Aby skutecznie określić, które marki mają przyszłość, firma zdecydowała się na dramatyczny krok — starcie marek na życie i śmierć. Insider ujawnia, że prowadzenie aż 14 marek jest ogromnym wyzwaniem: „To naprawdę trudne, aby stworzyć odpowiednie auto dla każdej z nich. Więc dlaczego nie skonfrontować ich ze sobą, aby zobaczyć, która przetrwa?”

Kreatywne podejście do testów

W ramach tej niekonwencjonalnej rywalizacji marki stawią czoła różnorodnym wyzwaniom. Przykładem może być test emisji, w którym przegrana marka będzie musiała znosić konsekwencje w postaci humorystycznych, lecz mocno satyrycznych akcji, jak obrzucanie ich samochodów kamieniami przez animatronicznego robota. Również podczas rundy znanej jako Dalgona, zamiast delikatnych słodyczy, produkcja zostanie ustawiona na maksymalne obroty, by sprawdzić, która linia produkcyjna wytrzyma największe obciążenia. Pomysł na tug of war, wykorzystujący olbrzymią ciężarówkę, z pewnością doda widowiskowości temu zaskakującemu konkursowi.

Co dalej z przegranym?

Jak ujawniono, marka, która jako pierwsza zginie w tej rywalizacji, zostanie przekształcona w butikową operację produkującą niskonakładowe „restomod” – połączenie klasyki z nowoczesnymi technologiami. Choć celem konkursu jest zredukowanie liczby marek do bardziej żywotnych, nikogo nie powinno dziwić, że Stellantis planuje zakończyć tę „zabawną” rywalizację w stylu Squid Game z solidnym poczuciem humoru, które jednocześnie zwraca uwagę na poważne wyzwania, przed którymi stoi branża motoryzacyjna.

Źródło: https://www.topgear.com/car-news/satire/stellantis-run-squid-game-style-contest-decide-which-brand-survives

Inne popularne: