Honda CMX Rebel 500 i 1100 z nowymi innowacjami na 2025 rok
Model CMX Rebel, zarówno w wersji 1100, jak i 500, od lat utrzymuje silną pozycję w kategorii motocykli customowych. W 2023 roku zdobył tytuł najlepiej sprzedającego się jednośladu w Europie, a dalsze utrzymanie dominanty na rynku wymaga ciągłych innowacji. Honda, jako odpowiedzialny producent, zdecydowała się na delikatne, ale istotne zmiany w tych popularnych modelach.
Nowości w CMX500
Rozpoczynając od modelu CMX500, który jest najczęściej wybieranym motocyklem customowym wśród kierowców posiadających prawo jazdy kategorii A2, warto zwrócić uwagę na zapowiedziane zmiany. Kluczową nowością jest nowa konstrukcja siedziska, które wykonano z lepszej jakości pianki, co znacząco podniesie komfort jazdy. Dodatkowo, zmodyfikowany tylny amortyzator poprawi stabilność i przyczepność na nierównościach, co jest istotne dla miłośników jazdy po trudnych nawierzchniach.
Honda przewiduje także modyfikację możliwości personalizacji motocykla. Udoskonalona konwersja z wersji dwuosobowej na jednoosobową umożliwi kierowcom lepsze dostosowanie wyglądu pojazdu oraz poszerzenie oferty akcesoriów. Ciekawostką jest także nowa kolorystyka – model CMX500 będzie dostępny w odcieniu Mat Dim Gray Metallic, który z pewnością przyciągnie uwagę wielu entuzjastów.
Nowinki w CMX500 Rebel S
Jeszcze większe zmiany zapowiedziano dla modelu CMX500 Rebel S. Wersja ta będzie sprzedawana z zestawem fabrycznie montowanych akcesoriów, w tym osłoną reflektora, przyciemnianą szybką, a także retro osłonami widelca i amortyzatorów. Siedzisko w tym modelu zyska nowoczesne przeszycia w wzór karo, a felgi zostaną pomalowane na kolor brązowy. Nowym elementem będzie lakier o nazwie Candy Energy Orange, który pojawi się w 2025 roku, dodając motocykli jeszcze więcej stylu.
Zmiany w CMX1100
Przechodząc do większego modelu, CMX1100 Rebel, zmiany proponowane przez Hondę są bardziej rozległe. Do palety dostępnych wersji dołączy nowa odmiana CMX1100SE, która charakteryzować się będzie standardową owiewką przednią, osłoną widelca oraz krókotrym błotnikiem. To pierwszy model Hondy, który (oprócz legendarnej RC213V-S) zaoferuje lustra montowane na końcówkach kierownicy, co stanowi innowacyjne podejście do designu motocykla.
Honda, wprowadzając te modyfikacje, nie tylko utrzymuje swoją pozycję w segmencie motocykli customowych, ale również zaspokaja potrzeby współczesnych motocyklistów, pragnących eleganckiego designu oraz wysokiego komfortu jazdy. Nowe modele CMX Rebel z pewnością przyciągną uwagę zarówno dotychczasowych, jak i nowych miłośników jednośladów.