Właściciele Mitsubishi ASX, szczególnie tych z roczników 2011-2019, powinni zwrócić uwagę na nadchodzącą kampanię naprawczą, która obejmuje 5882 samochody w Polsce. Zgłoszenie do autoryzowanego serwisu może zapobiec poważnym problemom technicznym.
Polski dystrybutor marki Mitsubishi, Astara Poland Sp. z o.o., ogłosił kampanię, która ma na celu usunięcie potencjalnych usterek w pierwszej generacji modelu Mitsubishi ASX (GA1W). Zgłoszona usterka dotyczy końcówki układu wydechowego, która w niektórych egzemplarzach nie ma wystarczającego podparcia. Brak ten może prowadzić do pęknięcia i całkowitego odpadnięcia tłumika podczas jazdy, co stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa.
Aby upewnić się, że pojazd jest w dobrym stanie, właściciele ASX powinni udać się do dowolnej Autoryzowanej Stacji Obsługi Mitsubishi. W trakcie przeglądu mechanik oceni, czy istnieje brakujące podparcie w układzie wydechowym, co jego zdaniem może wymagać wymiany tłumika końcowego na nowy, zmodyfikowany model. Ważne jest, aby podkreślić, że wszelkie prace związane z tą kampanią naprawczą są całkowicie bezpłatne dla właścicieli pojazdów objętych akcją.
Informacje na temat kampanii naprawczej zostały również opublikowane na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Osoby, których dotyczy problem, zostaną bezpośrednio powiadomione przez przedstawicieli marki Mitsubishi, co umożliwi im szybką reakcję i zapewnienie bezpieczeństwa na drodze.
Podsumowując, właściciele Mitsubishi ASX powinni z niecierpliwością oczekiwać na kontakt ze strony dystrybutora oraz zorganizować wizytę w serwisie, aby uniknąć ewentualnych nieprzyjemności związanych z usterkami układu wydechowego.