Dobry interfejs diagnostyczny zrewolucjonizuje pracę w Twoim warsztacie

Nowoczesny interfejs diagnostyczny OBD2 obsługuje auta wszystkich marek, jakie poruszają się po polskich drogach. Jedno urządzenie zaspokaja potrzeby dużego, wielostanowiskowego warsztatu. Nowoczesne oprogramowanie, wspierane przez sztuczną inteligencję, prowadzi Cię przez cały proces diagnostyki, podpowiada rozwiązania i znajduje schematy napraw. Wybierz dobry interfejs diagnostyczny OBD2 do warsztatu, a zyskasz pomocnika, który będzie Cię wspierać na każdym etapie pracy.

Jaki interfejs diagnostyczny do warsztatu? Pomożemy Ci wybrać!

Współczesny warsztat samochodowy nie może funkcjonować bez interfejsu diagnostycznego. Na rynku jest wiele urządzeń, które diametralnie się od siebie różnią. Przede wszystkim funkcjami, jakie zapewnia ich oprogramowanie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik, który pomoże Ci wybrać interfejs diagnostyczny OBD2 do warsztatu. Poruszymy następujące kwestie:

  • Czy można prowadzić warsztat samochodowy bez interfejsu diagnostycznego OBD2?
  • Czy musisz kupić interfejs do każdej marki samochodu, jaką chcesz naprawiać (np. interfejs diagnostyczny VAG do obsługi Volkswagenów, Skód i Seatów, interfejs diagnostyczny BMW, interfejs diagnostyczny Opel, interfejs diagnostyczny Renault, interfejs diagnostyczny Peugeot)? Czy wystarczy jedno urządzenie, które obsłuży wszystkie marki?
  • Czy do wielostanowiskowego warsztatu musisz kupić jeden, czy kilka interfejsów diagnostycznych?
  • Czym różni się oprogramowanie poszczególnych interfejsów?
  • Który interfejs diagnostyczny OBD2 do samochodu ma oprogramowanie wspierające mechanika na każdym etapie diagnostyki i naprawy samochodu?

Jeśli chcesz prowadzić warsztat samochodowy, musisz mieć interfejs diagnostyczny

We współczesnych samochodach nawet awaria oświetlenia zewnętrznego powoduje zapisanie błędu w pamięci określonego sterownika. Diagnostyka komputerowa jest niezbędna przy sprawdzaniu usterek silnika i jego osprzętu, automatycznej skrzyni biegów, układu bezpieczeństwa SRS, układów bezpieczeństwa aktywnego, systemów wsparcia kierowcy ADAS, podzespołów elektrycznych i elektronicznych, oświetlenia i wyposażenia kabiny. W nowoczesnych autach nawet tak proste czynności jak wymiana akumulatora rozruchowego, wymiana klocków hamulcowych (w autach z elektrycznym hamulcem postojowym), uzupełnienie poziomu niektórych płynów (np. płynu katalitycznego), napraw zawieszenia (pneumatycznego i o regulowanym skoku amortyzatorów) wymaga korzystania z diagnostyki.

Oczywiście, nie obejdzie się bez wiedzy, doświadczenia i czasami standardowej diagnostyki organoleptycznych (jak w przypadku awarii standardowego zawieszenia). Nowoczesny interfejs diagnostyczny OBD2 to wsparcie i konieczność. Przed naprawą pozwala Ci zdiagnozować auto, a po naprawie usunąć z błędy z pamięci sterownika.

Jeden dobry interfejs diagnostyczny OBD2 w zupełności wystarczy do obsługi wielostanowiskowego warsztatu

Jeden nowoczesny interfejs diagnostyczny OBD2 bez problemu zaspokoi potrzeby wielostanowiskowego warsztatu o różnych specjalnościach.

Kluczem jest odpowiednie oprogramowanie, które pozwoli na przeprowadzanie głębokiej diagnostyki (np. układów bezpieczeństwa) i wprowadzanie zmian (np. instalowanie nowych wtryskiwaczy, czujników itd.).

Sam interfejs może współpracować zdalnie z komputerem PC/laptopem/tabletem, który może znajdować się w osobnym pomieszczeniu. Możesz też skorzystać z rozwiązania, w którym mechanicy mają do dyspozycji przenośny komputer diagnostyczny, z odpornym ekranem dotykowym. Druga opcja jest droższa, ale nieporównywalnie wygodniejsza.

Największy wpływ na funkcjonalność interfejsu ma jego oprogramowanie

To ważne: jeśli wybierasz interfejs diagnostyczny, przede wszystkim zwróć uwagę na funkcje jego oprogramowania.

To od oprogramowania zależy, czy możesz obsługiwać auta wszystkich marek, czy możesz przeprowadzać głęboką diagnostykę i czy możesz wprowadzać zmiany. To podstawa. Ale są jeszcze inne funkcje, które sprawiają, że praca z interfejsem diagnostycznym wchodzi w zupełnie nowy wymiar.

To już nie jest interfejs do diagnostyki, tylko partner, który wspiera Cię na każdym kroku Twojej pracy

Wyobraź sobie, że podłączasz interfejs diagnostyczny OBD2 do samochodu, a potem…

  • Urządzenie samo pobiera informacje z głównego sterownika samochodu. Dzięki temu wie z jakim autem ma do czynienia. Marka, model, rocznik.
  • Stałe aktualizacje sprawiają, że każde auto, poruszające się po europejskich drogach, może być poddane diagnostyce. Prowadzisz warsztat niezależny, ale masz dostęp do danych jak w ASO.
  • Interfejs przeprowadza diagnostykę, w tym głęboką, znajdując wszystkie problemy zapisane w pamięci wszystkich sterowników. Zebrane dane są łączone z informacjami o samochodzie.
  • Oprogramowanie od razu pokazuje Ci możliwe rozwiązania znalezionych problemów. Co możesz zrobić? Jak to zrobić? Jak to możliwe? Software łączy się z ogromną bazą danych, która powstawała przez ponad 20 lat. Dzięki temu nie musisz wyważać głową otwartych drzwi.
  • Sprzęt znajduje typowe problemy danych aut i podpowiada Ci najlepsze, sprawdzone rozwiązania, które zostały sprawdzone przez innych specjalistów.
  • Po wybraniu określonej drogi naprawy, oprogramowanie znajduje dla Ciebie instrukcje wykonania naprawy krok po kroku i schematy, które zdecydowanie ułatwiają Ci pracę.
  • Jeśli chcesz zasięgnąć porady przy jakimś problemie, wystarczy zapytać. Sztuczna inteligencja zinterpretuje Twoje zapytanie, skorzysta z ogromnej bazy danych i znajdzie najlepsze rozwiązanie. Koniec marnowania czasu na uciążliwy błąd.
  • Obsługa jest wyjątkowo prosta i intuicyjna dzięki menu dotykowemu w języku polskim. Do tego oprogramowanie uczy się Twoich nawyków i dostosowuje się do Twojego sposobu pracy.

Tak właśnie działa nowoczesny interfejs diagnostyczny z dobrym oprogramowaniem. Taki warto wybrać.

Interfejs diagnostyczny Texa z oprogramowaniem IDC6 to nowy, świetnie wyszkolony pracownik w Twoim warsztacie

IDC6 Texa to najnowsze oprogramowanie do interfejsów diagnostycznych Texa. To oprogramowanie interaktywne, którzy wykorzystuje sztuczną inteligencję i korzysta z ogromnej bazy danych, budowanej od 30 lat. Dzięki IDC6 uzyskasz dostęp do milionów gigabajtów danych: certyfikowanych rozwiązań problemów, danych serwisowych, schematów napraw krok po kroku i wielu innych.

AI Diagnostic Assistant z IDC6 Texa prowadzi Cię przez cały proces diagnostyki i naprawy.

AI Global Search z IDC6 Texa umożliwia Ci na samodzielne szukanie rozwiązań.

Podłączasz skaner Texa i po kilku chwilach masz nie tylko informacje o błędach, ale możesz korzystać z gotowych ścieżek dalszej diagnostyki i napraw.

IDC6 to multi-brand bez granic: możesz obsługiwać auta każdej marki. Oprogramowanie jest stale aktualizowane, zatem kolejne modele są dopisywane do baz danych.

IDC6 ma ogromne możliwości. Możesz nim nawet przeprowadzać kalibracje ADAS.

A zatem zyskujesz partnera, który obsłuży wiele stanowisk, o różnych specjalnościach (naprawy silnika, naprawy automatycznych skrzyń biegów, prace serwisowe, naprawy elektryczne i elektroniczne), przeprowadzi głęboką diagnostykę i zapewni Ci dostęp do największej na świecie bazy danych napraw i prac serwisowych.

Skutek? Oszczędzasz czas. Naprawiasz więcej w krótszym czasie. Wykonujesz pracę zgodnie z zaleceniami producenta auta, jak w ASO. Zyskujesz zaufanie klientów. Czego chcieć więcej? Dobrego urządzenia, które będzie współpracować z IDC6.

Jaki interfejs diagnostyczny Texa z oprogramowaniem IDC6 wybrać do warsztatu?

Interfejs diagnostyczny Navigator TXT Multihub2 to mały, wyjątkowo wytrzymały i poręczny sprzęt, który bezprzewodowo połączy się z Twoim komputerem PC, tabletem lub laptopem.

Komputer diagnostyczny Axone Nemo Plus z TXT Multihub to już pełny zestaw, w skład którego wchodzi wspomniany wcześniej interfejs do warsztatu, a ponadto świetny, 10 – calowy tablet z systemem Android. W tym przypadku cały komputer diagnostyczny przenosisz ze sobą.

Obydwa urządzenia współpracują z IDC6, dzięki czemu mogą czytać i kasować błędy, wprowadzać dane, przeprowadzać testy aktywne, testować ADAS i systemy bezpieczeństwa, testować auta elektryczne i hybrydowe, podpowiadać Ci rozwiązania, zapewniać Ci dostęp do bazy danych napraw, biuletynów serwisowych i instrukcji.

Zamów bezpłatną prezentację wymienionych wyżej produktów. Przekonaj się na żywo, jak zmieni się praca w Twoim warsztacie!

Brak nowych wpisów lub błąd w odczycie danych.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

Inne popularne: