14 Najlepszych Motocykli Dla Początkujących

Jesteś świeżo z klasy bezpieczeństwa motocykla i swędzenie, aby dostać się tam i jeździć. Wybrałeś sprzęt, który najbardziej Ci się podobał. Nowy kask, rękawiczki, dobra kurtka i wszystko inne do naśladowania ATGATT. Jedyne miejsce, w którym utknąłeś, to pierwszy motocykl. Który kupić? Jaki typ wziąć pod uwagę? Który jest najbezpieczniejszy? Istnieje wiele opcji tam, i oto kilka prostych pytań do rozważenia, jak wejść w proces zakupu motocykla.

Jaki jest cel motocykla?

Zanim pomyślisz o marce, opcjach kolorystycznych lub czymś zbyt szczegółowym, zdecyduj się na przeznaczenie swojego motocykla startowego. Do dojazdu? Przyjemna jazda po pracy czy w weekendy? Mieszanka jazdy w terenie i w terenie? Sposób korzystania z motocykla może decydować, które należy wziąć pod uwagę, a których należy unikać.

Ile Energii Potrzebujesz?

Po podjęciu decyzji o typie będziesz musiał jeszcze bardziej udoskonalić swoje wybory. Większość producentów ma wiele rozmiarów każdego typu motocykla. Podczas gdy jesteś jeszcze nauka jazdy na motocyklu dobrze, będziesz chciał motocykl, który może zaspokoić Twoje potrzeby, nie będąc zbyt potężny do obsługi. Nie chcesz czegoś zbyt ciężkiego, zbyt wysokiego lub o większej mocy niż jesteś w stanie poradzić sobie dobrze jako początkujący, ale czegoś, co pasuje do Twojego rozmiaru.

Ile chcesz wydać na motocykl?

Innym czynnikiem do rozważenia jest to, ile chcesz wydać na swój pierwszy motocykl. Czy masz możliwość zakupu lekko używanego motocykla, który może jeździć przez rok lub dwa, a następnie ulepszony do czegoś większego lub więcej zgodnie z długoterminowym wyborem? Jeśli nie ma dobrego rynku używanych motocykli, w którym mieszkasz, powinieneś kupić nowy motocykl w niższej cenie lub przejść od razu do swojej długoterminowej wizji tego, czego chcesz? Rzeczywistość jest taka, że najprawdopodobniej upuścisz motocykl, delikatnie przewrócisz się, a czasami zdarzy ci się wypadek. Ile możesz sobie pozwolić na wymianę nadwozia lub części, nawet jeśli masz dobre ubezpieczenie z odliczeniem?

Cechy, których należy szukać w dobrym motocyklu dla początkujących

Każdy motocykl ma długą listę funkcji do rozważenia, ale zawęziliśmy ją do garstki, która pomoże Ci wybrać najlepszy motocykl dla początkujących. Są to podstawowe wspólne kryteria, których należy szukać w każdym motocyklu, które powinny pomóc ci podczas zakupów na nową przygodę. Jeśli chcesz lepiej zrozumieć poszczególne typy motocykli, odwiedź nasz przewodnik dla początkujących do typów motocykli.

Rozmiar silnika mniej niż 600cc

Silnik o pojemności 600 cm3 to ogólny punkt wyjścia dla początkujących jeźdźców. 600cc cruiser może mieć połowę mocy 600cc sportbike, więc będzie to zależne od kierowcy, aby dowiedzieć się, gdzie są wygodne z rodzaju motocykla są zainteresowani. Po drugie, większy motocykl może uznać, że motocykl o pojemności 600 cm3 jest zbyt mały, aby wygodnie się zmieścił, podczas gdy mniejszy motocykl może uznać go za zbyt duży. Ponownie, jest to punkt wyjścia do rozważenia, ale Ty jako kierowca musisz znaleźć to, co najlepiej pasuje i działa dla ciebie.

Układ przeciwblokujący (ABS)

Większość motocykli będzie miała standardowy układ hamulcowy, który nie wymaga komputera, aby hamulce nie blokowały się przy zbyt dużym zastosowaniu. Niektóre modele, które znajdziesz, będą miały układ przeciwblokujący jako standardową taryfę, ale większość zachowa go jako funkcję dodatkową, jeśli chcesz go kupić. Dlaczego ABS jest godny uwagi jest to, że utrzyma Opony i hamulce z blokowania i poślizgu, jeśli zastosujesz hamulce zbyt mocno. Jako nowy kierowca będziesz bardziej skłonny do nadmiernego hamowania niż martwić się, że nie zastosujesz ich wystarczająco w sytuacji zatrzymania paniki.

Szyba Przednia/Owiewka

Posiadanie przedniej szyby lub Owiewki Z Przodu motocykla pozwoli Ci schować się za nią, aby uniknąć wiatru i pogody. Konieczność pochylenia się do przodu, aby walczyć z siłą wiatru podczas jazdy sprawia, że jesteś zmęczony podczas dłuższej jazdy. Większa prędkość oznacza również większą siłę wiatru, więc jazda autostradą bez przedniej szyby może powodować większe zmęczenie w porównaniu do jazdy z czymś, co blokuje wiatr. Przednia szyba będzie również blokować małe kamienie i robaki podczas jazdy, jak przednia szyba w samochodzie. Ogólnie rzecz biorąc, zapewni Ci czystszą i bardziej energiczną jazdę niż jazda bez.

Wysokość Siedziska

Jako nowy jeździec, jedną z rzeczy, o których należy pamiętać, jest wysokość siedziska i to, jak odbija się ono na podszewce. Kiedy dojdziesz do punktu, w którym musisz zatrzymać się i postawić stopę lub obie stopy w dół, wysokość siedzenia będzie musiała dostosować się do długości nóg. Jeśli wysokość siedzenia jest zbyt wysoka, krótszy inseam będzie wymagać, aby pochylić motocykl nad tylko być w stanie umieścić stopę w dół lub ewentualnie trzeba stanąć na palcach, aby utrzymać motocykl w pozycji pionowej i stabilnej. Po przeciwnej stronie, krótszy motocykl i dłuższy inseam może być również niewygodne, ponieważ jest prawie zbyt łatwo dotknąć ziemi. Konieczne jest znalezienie równowagi między wysokością siedziska i długością inseam, i najprawdopodobniej muszą one pozostać w odległości kilku cali od siebie, aby motocyklista mógł czuć się komfortowo podczas zatrzymywania się i stania.

Wysokość Kierownicy

Podobnie jak wysokość siedziska, wysokość kierownicy wpływa na postawę rowerzysty, co wpływa na poziom zmęczenia i komfort podczas jazdy. Siedząc na motocyklu, musisz być w stanie łatwo dotrzeć do sterowania ręcznego. Nie powinieneś sięgać zbyt daleko, aby korzystać z elementów sterujących, ani pochylać się zbyt daleko, aby dotrzeć do elementów sterujących. Twoje łokcie powinny być lekko zgięte, gdy siedzisz na motocyklu i sięgasz po elementy sterujące, które pozwolą Ci zachować wygodę i czujność podczas jazdy.

Z tych wszystkich pytań zbliża się, Dokonywanie wyboru, aby kupić nowe lub używane jest zawsze trudna decyzja. Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego motocykla cruiser, czy najlepszego motocykla sportowego dla początkujących, mamy coś dla ciebie. Poniżej 14 najlepszych motocykli dla początkujących.

Honda Monkey

Typ Motocykla: Standardowy (Mini)

Przemieszczenie: 125cc

Silnik: pojedynczy cylinder z wtryskiem paliwa

Skrzynia biegów: 4-biegowa

Honda Monkey była wściekłością w Azji w latach 60. i przez ostatnie 50 lat utrzymywała kult, który nadal rośnie. Rynek amerykański w końcu otrzymuje własną wersję, która jest teraz dostępna w podstawowym poziomie wykończenia dostępnym w kolorze czerwonym lub żółtym oraz ulepszonym poziomie wykończenia z hamulcami ABS.

Motocykle Honda używane dla początkujących są dostępne na motomoxy

Małpa jest uważana za mini, która ma niską wysokość siedzenia i może być zbyt mała dla niektórych większych entuzjastów. To świetna weekendowa przygoda, która pozwala rowerzystom doświadczyć zarówno zwiedzania na drogach, jak i off-road. Jest to również zabawne dojazdy przy niższych prędkościach, ale nie ma wystarczającej mocy, aby nadążyć w ciężkim, szybkim ruchu.

Rakieta narożna KTM (390)

Typ Motocykla: Standardowy (Nagi)

Przemieszczenie: 373cc

Silnik: Jednocylindrowy z wtryskiem paliwa

Skrzynia biegów: 6-biegowa

KTM Corner Rocket to standardowy motocykl typu, który zawiera nagą ramę i minimalną owiewkę, ale jest zdolny do jazdy jak motocykl sportowy. Zawieszenie jest nieco bardziej sztywne, ponieważ jest przeznaczone do ciężkich zakrętów podczas weekendowego touringu i sportowej jazdy. Dzięki prostemu jednocylindrowemu silnikowi moc jest łatwa do opanowania dla początkujących i zdolnych do osiągnięcia prędkości na autostradzie.

Corner Rocket ma średnią wysokość siedziska dzięki mocniejszemu zawieszeniu i nie podda się zbytnio ciężarowi rowerzysty. Posiada szereg akcesoriów do zakupu, aby uzyskać dodatkową przestrzeń do przechowywania i dodać personalizację.

Harley-Davidson Street 500

Typ Motocykla: Standard / Cruiser

Przemieszczenie: 494cc

Silnik: wtrysk paliwa V-twin (dwucylindrowy)

Skrzynia biegów: 6-biegowa

Harley-Davidson Street 500 to pierwszy krok do amerykańskiego motocykla. Street 500 jest nisko zawieszona z 25-calową wysokością siedziska. Przy smukłym 500 funtów, może być łatwo obsługiwany przez większość początkujących po ukończeniu pierwszego kursu bezpieczeństwa.

Ulica 500 jest w stanie codziennie dojazdy i weekendowe zwiedzanie. Dzięki opcjom dostosowywania go z dużą przednią owiewką i siodłami dla dodatkowego przechowywania, może być idealnym motocyklem długodystansowym. Posiada również opcję przeciwblokującą, którą zalecamy zakup wraz z opcją systemu bezpieczeństwa. Kradzież motocykla jest stałym zagrożeniem, szczególnie dla Harleyów, więc posiadanie odrobiny dodatkowej ochrony nie zaszkodzi.

Kawasaki Z125 Pro SE

Typ Motocykla: Sportowy (Mini Naked)

Przemieszczenie: 125cc

Silnik: wtrysk paliwa jeden cylinder

Skrzynia biegów: 4-biegowa

Kawasaki Z125 Pro SE i to najnowszy dodatek do oferty Kawasaki New Rider. Z125 to dobry motocykl do jazdy weekendowej lub codziennych dojazdów. Nie jest zbyt ciężki w obsłudze, a silnik 125cc nie ma zbyt dużej mocy, aby pomieścić początkującego. Jedną rzeczą, której nie ma, jest przednia owiewka, więc poczujesz trochę więcej wiatru podczas codziennej jazdy lub weekendowej zabawy.

Z125 jest wymieniony jako nowy przyjazny dla jeźdźców. Ma średnią wysokość siedziska 31,7 cala, ale ma regulowane elementy, aby dostosować jazdę wyższą lub krótszą, aby pomieścić prawie każdego rowerzystę, co zapewnia komfort. Niestety Z125 nie posiada układu przeciwblokującego.

Harley-Davidson Superlow

Typ Motocykla: Cruiser

Przemieszczenie: 373cc

Silnik: pojedynczy cylinder z wtryskiem paliwa

Skrzynia biegów: 6-biegowa

Harley-Davidson Superlow jest esencją motocykla cruiser o niskim zawieszeniu. Nie jeździsz na krążowniku, naprawdę jeździsz w jednym. Superlow dzieli kompletną linię akcesoriów z linią modeli H-D. Posiada niską wysokość siedziska 25,5″, która może pasować do większości rowerzystów. Dzięki łatwej ergonomii możesz jeździć kilkaset mil dziennie bez skurczów.

Superlow ma niską wysokość siedziska 25,5″, która pasuje do większości rowerzystów. Możesz regulować podnóżki i siedzenie, aby pomieścić większych rowerzystów, i nie jest to ciężki motocykl, że będziesz musiał się martwić o zbyt wiele do manewrowania. Moc nie jest nadmierna, ale oferuje wystarczająco dużo, aby poradzić sobie z długą jazdą na autostradzie lub po prostu szybką podróżą do sklepu.

Honda Grom

Typ Motocykla: Sportowy (Mini)

Przemieszczenie: 125cc

Silnik: pojedynczy cylinder z wtryskiem paliwa

Skrzynia biegów: 4-biegowa

Honda Grom może wydawać się mini rowerem, ale ma więcej funkcji sportowych niż się spodziewasz. Zawieszenie i wysokość siedziska są jak rower sportowy, a jego przystępna cena sprawia, że jest to dobry motocykl startowy. Grom nie ma wystarczająco dużo mięśni, aby zrobić coś więcej niż dojazdy na ulice miasta, ale zaprowadzi cię tam w stylu z błyszczącym niebieskim, czerwonym, zielonym lub pomarańczowym wykończeniem.

Grom jest dobrym motocyklem startowym, ponieważ jest bardziej niż zdolny do dojazdów i zabawy w weekendy, a wyższa wysokość siedzenia pomieści większość nowych motocyklistów. Grom nie radzi sobie dobrze z prędkością na autostradach, więc uważaj na próby wyprzedzania dużego ruchu. W przeciwnym razie jest to zabawna sportowa jazda, która jest świetna dla nowych jeźdźców szukających odrobiny zabawy i emocji.

KTM RC 390

Typ Motocykla: Sportowy

Przemieszczenie: 373cc

Silnik: pojedynczy cylinder z wtryskiem paliwa

Skrzynia biegów: 6-biegowa

KTM RC 390 to świetny początkujący motocykl sportowy. W komplecie z pełną owiewką, RC przecina wiatr z zwinnością i umiejętnością rzeźbienia w narożnikach. Lekki ze stalową ramą kratową i dużymi szerokimi oponami, to właśnie to, czego potrzebujesz, aby zaspokoić swoje rzeźbienie w rogu podczas codziennych dojazdów.

RC 390 ma sztywne zawieszenie, które poradzi sobie z każdym zakrętem. Ergonomia jest pochylona do przodu, aby utrzymać cię w przykucnięciu, aby uniknąć wiatru podczas jazdy. Wysokość siedzenia jest wyższa niż średnia z wysokimi kołkami, aby umożliwić pochylenie się nad motocyklem w ciasnych szybkich zakrętach, więc przygotuj się na krótsze przejażdżki, a nie godziny w fotelu na raz.

Kawasaki 300

Typ Motocykla: Sportowy

Przemieszczenie: 296cc

Silnik: wtrysk paliwa dwucylindrowy

Skrzynia biegów: 6-biegowa

Kawasaki 300 to prosty, w pełni owiewkowy motocykl sportowy, który jest idealny dla początkujących. Motocykl jest zdolny do weekendowej jazdy sportowej,corner-carvingu lub codziennych dojazdów. Jest lekki i ma wystarczającą moc, aby nadążyć za ruchem, nie będąc zbyt dużym w obsłudze.

Podobnie jak w przypadku innych motocykli sportowych, możesz spodziewać się, że 300R będzie nieco wyższy w wysokości siedzenia i ma wyższe podnóżki, aby poradzić sobie z ciasnymi zakrętami. Jedną z dodatkowych funkcji dostępnych za nieco więcej niż cena podstawowa jest układ przeciwblokujący, który dodaje dodatkową zdolność zatrzymywania. Jest to dobry stosunek jakości do ceny i jest zaleceniem, aby podnieść ABS w stosunku do standardowego modelu podstawowego, jeśli możesz.

Yamaha V Star 250 Raven

Typ Motocykla: Cruiser

Przemieszczenie: 250cc

Silnik: gaźnikowy V-twin (dwucylindrowy)

Skrzynia biegów: 5-biegowa

Linia Yamaha Cruiser ma długą historię innowacji i zgodnie z tą tradycją jest Yamaha V Star 250 Raven edition. Ten nisko zawieszony krążownik wyposażony jest w mocny silnik o pojemności 350 cm3, który ma pracować przez długi czas. Posiada pluszowe zawieszenie, które zapewnia komfort podczas krótkich i długich jazd, aby zwiększyć wytrzymałość i umiejętności jazdy.

V Star 250 to świetny pierwszy motocykl dla początkujących motocyklistów, ponieważ jest niska waga, niska moc i ma niską wysokość siedzenia, która może pomieścić większość nowych motocyklistów. Ma świetny przebieg paliwa, który da Ci szansę naprawdę umieścić kilka mil na liczniku kilometrów i ma świetną gamę akcesoriów, które pasują do Twojego indywidualnego stylu.

Yamaha SR400

Typ Motocykla: Standardowy (Nagi)

Przemieszczenie: 399cc

Silnik: pojedynczy cylinder z wtryskiem paliwa

Skrzynia biegów: 5-biegowa

Yamaha SR400 ma styl retro przypominający motocykle z Lat 70. z wąską ramą i chłodzonym powietrzem silnikiem. Dodaj silnik „thumper” z wtryskiem paliwa, który może uzyskać szacunkowe 66 mil na galon i masz przepis na zabawę, która będzie trwać cały dzień. 5-biegowa skrzynia biegów nadaje się do jazdy po mieście i autostradzie, ale bez Owiewki poczujesz cały wiatr i pogodę podczas każdej jazdy.

Nawet bez Owiewki chroniącej przed wiatrem, SR400 jest nadal świetnym motocyklem dla pierwszego rowerzysty. Wysokość siedziska jest ustawiona na nieco poniżej 31 cali i będzie wygodna dla większości rowerzystów na pluszowym szerokim siedzeniu. Unikalną cechą, która emanuje oldschoolową atmosferą, jest wyjątkowy kick-starter wierny książkom historycznym. Zgadza się, bez rozrusznika. Jeśli nie masz mocnej prawej nogi, możesz ją nabyć po uruchomieniu SR400 przed każdą jazdą. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym stylu motocykla, sprawdź nasz inny artykuł na temat najlepszych nowych, starych motocykli. 

Kawasaki Versys-x 300 ABS

Typ Motocykla: Turystyczny (Przygodowy)

Przemieszczenie: 269cc

Silnik: podwójny równoległy z bezpośrednim wtryskiem paliwa (2-cylindrowy)

Skrzynia biegów: 6-biegowa

Kawasaki Versys to wyższy model przygody, który ma trochę wszystkiego, aby przejść prawie wszędzie jesteś gotowy do jazdy. Posiada średnią przednią szybę z przodu, która będzie blokować dużo wiatru i pogody podczas jazdy na dojazdy lub w drodze do ulubionego szlaku jeździeckiego. Dwucylindrowy ma mnóstwo momentu obrotowego, aby utrzymać się do przodu przy niskich prędkościach podczas gry w brudzie, ale może nadążyć z prędkością autostrady, Jeśli podróżujesz na długi weekend.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Inne popularne: