Bestune debiutuje w Polsce z trzema modelami samochodów spalinowych

Na polskim rynku motoryzacyjnym zadebiutuje nowa chińska marka Bestune, co wzbudza spore zainteresowanie wśród miłośników motoryzacji.

Chińska marka Bestune wkrótce zagości na polskich drogach, dzięki działania grupy Asian Automotive Distribution Center (AADC). Wprowadzenie nowej marki na rynek odbywa się w ramach prezentacji trzech modeli samochodów o silnikach spalinowych, które mają charakteryzować się przystępnymi cenami. Wszyscy zainteresowani będą mogli zobaczyć te pojazdy na Poznań Motor Show, który odbędzie się już za miesiąc.

Grupa AADC, która stoi za wprowadzeniem Bestune, ma w swojej ofercie również takie marki jak KGM czy DFSK. Debiut Bestune wpisuje się w trend wzmożonej obecności chińskich producentów na polskim rynku. Warto dodać, że FAW Group, z którego marką Bestune mamy do czynienia, to jeden z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie. W ubiegłym roku grupa wyprodukowała ponad 3,2 miliona pojazdów, co czyni ją znaczącym graczem na globalnym rynku.

Informacje o samochodach Bestune

Choć szczegóły finansowe nie zostały jeszcze ujawnione, przedstawiciele AADC zapowiedzieli, że pojazdy Bestune będą objęte pięcioletnią gwarancją, która obejmuje limit przejechanych 150 tys. km. Samochody będą dostępne w dwóch wersjach wyposażeniowych, a ich cenowa dostępność ma być jednym z kluczowych atutów. Plany przewidują, że pierwsze egzemplarze trafią do klientów w połowie bieżącego roku.

Bestune nie kończy na trzech modelach. W ciągu najbliższych kilku miesięcy marka planuje otwarcie 16 salonów dilerskich w Polsce, a w przyszłości ma nadzieję na rozwój do 40 punktów sprzedaży.

Marka Bestune, która w 2006 roku zadebiutowała pod pierwotną nazwą Besturn, kieruje swoją ofertę do klientów poszukujących nowoczesnych, praktycznych i przystępnych cenowo samochodów. Dzięki doświadczeniu i zasobom FAW Group, istnieje szansa, że Bestune odniesie sukces na polskim rynku, który staje się coraz bardziej zróżnicowany.

Obecność Bestune w Polsce to kolejny krok w rozwoju chińskiej motoryzacji, która zyskuje na znaczeniu w Europie. Wraz z premierą tej marki, polscy konsumenci zyskają nowe możliwości wyboru, zwłaszcza w segmentach, które do tej pory były zdominowane przez europejskich producentów.

Źródło: https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/premiery/samochody-bestune-w-polsce-chinczycy-znowu-atakuja-spalinowymi-suv-ami-i-liftbackiem/h9fw8vf

Inne popularne: